موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 06:022022-09-17سياسي

شمیم| سعیدیان: این پیاده روی اربعین، تن و بدن رسانه های غربی را لرزاند


این پیاده روی اربعین تن و بدن رسانه های غربی را لرزاند.

خدا می داند من این حرف ها را از سر تعصب نمی گویم.

من ایرانی هستم، - خبرگزاری فارس ـ گروه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: در ایام اربعین حسینی سخنرانان مذهبی و مادحین اهل بیت (ع) در مواکب مختلف طول مسیر نجف تا کربلا حضور پررنگ و برنامه های مختلف فرهنگی ـ مذهبی دارند.

پیاده روی اربعین، این بزرگترین پیاده روی جهان، کم حکایت عجیب در دلش ندارد؛ ستون به ستون و موکب به موکبش یک روایت است و یک دنیا حرف.

در این میان حجت الاسلام علی سعیدیان از کارشناسان مذهبی کشورمان با حضور در برنامه شمیم خبرگزاری فارس در صحن عقیله بنی هاشم در کربلای معلی با اشاره به مهمان نوازی های خالصانه عراقی ها در اربعین حسینی امسال همانند سال های گذشته، از فلسفه زیارت اربعین و تأثیر تجمیع قلوب در تحقق ظهور سخن به میان آورد که مشروح آن را در ادامه می خوانیم: اینجا همه چیز وجود دارد، از معرفت، احترام و ادب حاج آقا بسیاری از افرادی که امروز تصویر و صدای ما را از کربلای معلی می شنوند شاید به نوعی جا مانده هستند و توفیق نشده که در این سفر حضور داشته باشند.

برای آن ها بفرمایید که حال و هوای امسال اربعین چگونه است؟ در ابتدای بحث عرض کنم که پذیرایی که شیعیان عراقی انجام می دهند کاملاً از باب خلوص بدون کمک گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم| سعیدیان: این پیاده روی اربعین، تن و بدن رسانه های غربی را لرزاند

شمیم| سعیدیان: این پیاده روی اربعین، تن و بدن رسانه های غربی را لرزاند